FAQ czyli najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi na nie

  1. Czy konieczne jest podanie linka z publikacją filmiku w mediach społecznościowych?
    Tak.
  2. Na jakich portalach społecznościowych należy udostępnić film? Instagram, Facebook, czy na TikToku też można?
    Tak, na innych też można.
  3. Czy w konkursie mogą brać udział tylko duże rodziny?
    Nie tylko. W konkursie mogą wziąć także udział rodziny z dzieckiem lub dziećmi uczącymi się
  4. Czy codziennie można dodać filmik?
    Tak, codziennie jest szansa zawalczyć o nagrodę. Jedna rodzina może wygrać jeden komputer.
  5. Czy po wysłaniu zgłoszenia powinienem/ powinnam otrzymać e-mail z potwierdzeniem? Bo nie jestem pewny/ pewna czy dobrze to zrobiłem/ zrobiłam ?
    Po wysłaniu zgłoszenia wyświetla się informacja o przyjęciu zgłoszenia. O tym czy zgłoszenie zostało przyjęte formalnie, informujemy w mailu zwrotnym wysyłanym następnego dnia przez Komisję Konkursową.
  6. Ile filmików dziennie mogę przesłać?
    Jeden. Każdego dnia można zgłosić jeden, inny film.
  7. Kiedy się dowiem, jaką nagrodę wygrałem/ wygrałam?
    Każdy uczestnik konkursu otrzyma komunikat drogą mailową z informacją o wygranej. Ze zwycięzcami skontaktujemy się także telefonicznie aby zweryfikować podane dane. Wówczas poinformujemy jaką nagrodę wygrała rodzina.
  8. Czy mogę w kolejnych dniach wysyłać ten sam film?
    Nie. Każdego dnia można zgłaszać tylko nowe filmy.
  9. Czy w filmie mogą znaleźć się także zdjęcia?
    To co będzie treścią filmu zależy od inwencji twórczej rodziny. Mogą to być także zdjęcia.
  10. Czy muszę pokazywać twarze członków mojej rodziny?
    Nie ma takiego obowiązku
  11. Czy film na konkurs musi mieć dźwięk?
    Nie musi. To zależy od inwencji twórczej rodziny.
  12. Czy można nagrać film telefonem komórkowym?
    Można
  13. Czy rodzina niepełna może brać udział w konkursie (samotna matka z dzieckiem)?
    Może
  14. Czy jak się raz wygrało komputer to można grać o inne nagrody? Ile razy można grać o inne nagrody?
    Zgodnie z regulaminem rodzina może tylko raz wygrać nagrodę główną. Rodzina nadal może startować w konkursie po nagrody dodatkowe. Codziennie w czasie trwania konkursu można zgłosić jeden nowy film.
  15. Jakie są kryteria wyboru filmów?
    Zgodnie z regulaminem Komisja Konkursowa przy rozpatrywaniu zgłoszeń o nagrody główne kieruje się oceną filmu oraz opisem sytuacji rodziny. W przypadku zgłoszeń o nagrody dodatkowe Komisja kieruje się oceną zgłoszonego filmu.
  16. Jak będą przesyłane nagrody?
    Nagrody będą wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej.
  17. Czy obowiązkiem jest podanie numeru karty dużej rodziny, co w sytuacji jeśli jest ona niewyrobiona?
    Aby wziąć udział w konkursie nie jest wymagane podanie numeru Karty Dużej Rodziny.
  18. Jak aktywować kod do audioteka? 
    1. Wejdź na promo.audioteka.com
    2. Zarejestruj się lub zaloguj w serwisie Audioteka
    3. W polu "Aktywuj dostęp" wpisz swój kod promocyjny
    4. Ściągnij aplikację Audioteka, zaloguj się i słuchaj przez 60 dni.
      W razie problemów pisz na hello@audioteka,com Kod można aktywować do 31.01.2021 r.
  19. Dlaczego nasze zgłoszenie zostało odrzucone formalnie?
    Zgłoszenie zostało odrzucone ponieważ było niezgodne z regulaminem konkursu. Najczęściej popełniane błędy w zgłoszeniach:
    • film za długi powyżej 60 sekund lub za krótki poniżej 5 sekund
    • brak udostępnienia filmu w mediach społecznościowych
    • brak podstawowych informacji o sytuacji sprzętowej rodziny (ilość dzieci w edukacji zdalnej, ilość posiadanych komputerów, informacja o otrzymanej dotychczas pomocy)
    • kolejne zgłoszenie tego samego filmu
    • rodzina, która wygrała nagrodę główną startuje ponownie po nagrodę główną

Projekt dofinansowany ze środków Pełnomocnika Rządu ds. Polityki Demograficznej

BIURO ZDR3+
ul. Jaworzyńska 7/3 00-634 Warszawa
Czynne w dni robocze od 8.00 do 16.00
tel.: 533 473 244
e-mail: biuro@3plus.pl
Adres rejestrowy: ul. Solec 81b/73a
00-382 Warszawa
NIP 9512220761
REGON 141000893
KRS 0000279928

Mamy status
Organizacji Pożytku Publicznego

KARTA DUŻEJ RODZINY
Biuro KDR czynne w dni robocze od 7.00 do 15.00
Anna Tanowska, tel.: 732 988 446
biuro_kdr@3plus.pl

LINIA 3PLUS
Telefon przeznaczony dla rodzin wielodzietnych
wtorek: 10.00-15.00
czwartek: 10.00-13.00
Dyżurują: Judyta Kruk i Aleksandra Januszewicztel.: 732 988 451
e-mail: linia@3plus.pl

MEDIA
Judyta Kruk - rzecznik prasowy
tel.: 732 988 401